Klachten

We horen je óók graag als je niet tevreden bent

Jij wilt goed wonen. En dat is precies waar wij aan werken. Ben je toch ergens niet tevreden over? Laat het ons weten!

Je klacht melden

De snelste manier om tot een oplossing te komen, is gewoon even te bellen, te mailen of bij ons langs te komen. Dan kunnen we bespreken wat er aan de hand is. Vaak komen we er dan wel uit samen.

Woon je in een groot gebouw? Dan loopt er regelmatig een buurtbeheerder rond. Je kunt met hem of haar altijd even je vraag of probleem bespreken.

Zo bereik je ons:

Telefonisch: 040- 297 93 80.
E-mail: info@vestide.nl
Woonwinkel: Wal 2 in Eindhoven

Als we er samen niet uitkomen, kun je een klacht indienen met het formulier hieronder. 

Dit zijn geen klachten

Reparaties

Is er iets stuk in je woning? Dan maken wij dat voor je. Geef via het reparatieformulier aan ons door wat er stuk is, dan maken we een afspraak.

Vraag een reparatie aan

Overlast

Heb je last van huisgenoten of van je buren? Bespreek dit eerst met je buren zelf. Misschien hebben ze helemaal niet door dat je last van ze hebt. Kom je er samen niet uit? Dan kun je ons bellen of mailen of gebruik het formulier.

Meer info over overlast

Onafhankelijke Klachtencommissie

Ben je niet tevreden over de oplossing van je klacht? Dan kun je je klacht voorleggen aan de onafhankelijke Klachtencommissie. Er gelden 3 voorwaarden om dat te doen:

  1. Je hebt de klacht eerst bij ons neergelegd en wij hebben de tijd gehad om iets met je klacht te doen;
  2. Je klacht gaat over onze dienstverlening, niet over ons beleid;
  3. Je klacht ligt niet al bij een andere organisatie.

Andere organisaties voor klachten

Soms gaat er een andere organisatie over jouw klacht.

  • Voor klachten over ons verhuurbeleid en beslissingen van de Urgentiecommissie: Beroepscommissie Woonruimteverhuur;
  • Voor klachten over de Sancties & Kansenlijst: Geschillencommissie Sancties & Kansenlijst
  • Voor klachten over huurprijs, onderhoud van je woonruimte en servicekosten: Huurcommissie