Veranderingen website van Vestide

We helpen je graag even op weg!

Onze website is vernieuwd. We leggen je graag even uit wat er anders is. Dan kom je niet voor verrassingen te staan.

De eerste keer inloggen

Je bent gewend om bij ons in te loggen met je inschrijfnummer. Die mag je straks vergeten! Voortaan log je in met je e-mailadres. Een stuk makkelijker, want je e-mailadres vergeet je niet zo snel. En het is een stuk persoonlijker. Want wie wil er nu een nummertje zijn.

De eerste keer dat je inlogt, vragen we je om een nieuwe login aan te maken. Zo geregeld. Je vult je e-mailadres in en je bedenkt een wachtwoord. Dan sturen we je een mailtje om je e-mailadres te checken. Klik op de link en je kunt aan de slag.

Regel meteen je nieuwe inlog.

Bonus voor je reistijd

We hebben de afstandsbonus ingeruild voor een reistijdbonus. Want eigenlijk is het veel belangrijker hoe lang je onderweg bent, dan hoe ver weg je woont. We berekenen je reistijdbonus automatisch met Google Maps. We berekenen dan je reistijd vanaf jouw adres tot station Eindhoven, aankomst om 08.00 uur op maandagochtend. 

Je krijgt 6 maanden reistijdbonus als je 61 minuten of langer onderweg bent en 12 maanden bij 121 minuten of meer reistijd. 

reistijdbonus

Als je ver weg woont, krijg je soms inschrijftijd cadeau. We berekenen jouw reistijd met Google Maps, op maandagochtend om 08.00 uur, van jouw adres naar station Eindhoven met het openbaar vervoer. 

  • 61 minuten of langer: 6 maanden bonus;
  • 121 minuten of langer: 12 maanden bonus;
  • Je woont in het buitenland: geen bonus.

Inschrijven is gemakkelijker

Dat kan namelijk al vanaf 15 jaar. Dan bouw je vast inschrijftijd op voor als je echt een woonruimte nodig hebt. We hebben bij je inschrijving een aantal gegevens van je nodig, maar alleen het hoognodige. Pas als je gaat reageren, vragen we om gegevens van je onderwijsinstelling en dergelijke.

Ok, ik wil me nu inschrijven.

Reparatie aanvragen

Dat doe je gewoon online, met een gemakkelijker formulier dan het oude. Je legt uit wat er aan de hand is en je geeft aan wanneer we langs kunnen komen voor de reparatie. En dat was het. Als je meerdere reparaties hebt, zet je die gewoon allemaal in hetzelfde formulier.

Vraag meteen een reparatie aan.