Cookies
Deze website maakt gebruik van cookies.
Woon je op jezelf, dan hoort het betalen van de huur daarbij. Niet het leukste onderdeel, maar wel nodig. Je kiest bij ons zelf op welke manier jij je huur betaalt.
Je betaalt steeds vóór de eerste dag van de maand je huur. Je huur voor juli betaal je dus vóór 1 juli.
Dat kan op verschillende manieren:
Zo makkelijk kan het zijn. Je geeft ons één keer toestemming voor automatische incasso, daarna hoef je zelf niets meer te doen. Behalve zorgen voor voldoende saldo natuurlijk. We schrijven de huur elke maand af en veranderingen in je huurprijs verwerken we automatisch. Handig!
Vraag een machtigingskaart aan in onze Woonwinkel of via onze Klantenservice: 040-297 93 80 of info@vestide.nl. Hiermee geef je toestemming om je huur elke maand automatisch af te laten schrijven. Natuurlijk kun je de automatische incasso op elk moment stoppen.
Ook gemakkelijk: AcceptEmail. Dit is een soort digitale acceptgiro die je per e-mail krijgt. Vanuit deze mail klik je verder naar je online bankomgeving. Alle betaalgegevens zijn al ingevuld. Je hoeft alleen nog maar akkoord te geven.
Meld je eenvoudig aan via het online aanvraagformulier AcceptEmail. Je hebt alleen een e-mailadres en een Nederlandse bankrekening met internetbankieren nodig.
Meer weten? Bekijk het filmpje of kijk op www.acceptemail.com.
Onze Woonwinkel aan Wal 2 in Eindhoven is op werkdagen open van 9.00 tot 17.00 uur. Je bent welkom! Contant betalen kan niet.
Ons rekeningnummer is NL90 INGB 0003 4084 35. Zet het klant- én contractnummer in de omschrijving (bijvoorbeeld: K1234567-C123456). Weet je die niet meer? Vraag het ons gerust! Houd er wel rekening mee dat je je maandbedrag aanpast als je huurprijs verandert.
Je kunt ook een contante betaling doen in een vestiging van GWK Travelex. De dichtstbijzijnde is op het station. Hiervoor moet je wel extra betalen. Vermeld bij de omschrijving je klantnummer en contractnummer (bijvoorbeeld K1234567-C123456). Weet je die niet meer? Vraag het aan ons, wij kunnen je helpen!
Oeps. Vergeten te betalen. Of je rekening blijkt leeg. Dat kan natuurlijk gebeuren. We sturen je een betalingsherinnering en als je dan alsnog betaalt, is er niets aan de hand.
Lukt het je niet om te betalen? Neem dan contact met ons op, dan kijken we samen hoe we het oplossen. Bijvoorbeeld met een betalingsregeling. Wacht er niet mee, want het is voor niemand prettig als je betaalachterstand oploopt.