Reparatie aanvragen

Lees hier meer over onze aangepaste dienstverlening n.a.v. coronamaatregelen (vanaf 14 oktober 2020)

Heb je een spoedreparatie? Bel ons dan via: 040 243 43 43
Als een medewerker van Woonbedrijf (of van onze leveranciers) je thuis bezoekt, dan gelden alle maatregelen van de overheid. Zo dragen zij een mondkapje en houden zij 1,5 meter afstand.

Let op: als je (of medebewoners) gezondheidsklachten hebt, dan moet de afspraak worden verzet.

Bij een spoedreparatie moet je denken aan een buitensluiting, gas- en waterlekkages. Andere zaken, zoals buitendeuren die niet meer open of dicht gaan, geen elektra in huis of reparaties die buiten de woning in de openbare ruimte moeten plaatsvinden, kunnen in sommige gevallen ook worden uitgevoerd.

De handige vakmannen- en vrouwen van onze Bouwservice doen de meeste klussen. Maar sommige klussen worden door een ander bedrijf uitgevoerd. Bel gerust het bedrijf zelf. Dan word je het snelst geholpen.

  • Spoed - je kunt ons 24/7 bellen via 040 - 2 97 93 80
  • Raam repareren - bel Verbo: 040 - 245 56 55
  • Riool of afvoer ontstoppen - bel C.O.R.: 040-283 60 43
  • Lift repareren - het nummer staat in de lift
  • Cv of verwarming repareren - het nummer staat op de cv-ketel
  • Storing aan internet of televisie - bel ITTDesk: 085 01 40 433, WhatsApp: 06 20 088 717